Wydatki

Najlepsza aplikacja do ewidencji wydatków firmowych

Zastanawiasz się nad wyborem najlepszej aplikacji do ewidencji wydatków na telefon Android lub iPhone? To musi być Twój szczęśliwy dzień! Dobrze trafiłeś: wiemy, która z aplikacji dostępnych na rynku jest najlepsza. Jasne… na pewno nie jesteśmy w stu procentach obiektywni… Ale kto w dzisiejszych czasach jest?

Czym się charakteryzuje najlepsza aplikacja do ewidencji wydatków?

Dobra aplikacja do rejestracji wydatków powinna robić coś więcej niż tylko rejestrować wydatki. Powinna także pomóc Ci zaoszczędzić czas i pieniądze – a co za tym idzie, mnóstwo energii. Lecz skąd masz wiedzieć, która z dostępnych aplikacji zagwarantuje Ci to wszystko?

Dobra aplikacja powinna zaoszczędzić Ci czas, pieniądze i mnóstwo energii. Zdjęcie: BillionPhotos.com | stock.adobe.com

Przy pełnym śmieciowych treści marketingu, fałszywych wiadomościach i całym tym gó**ie (wybaczcie, trochę mnie ponosi…), które dzieje się w Internecie (i na świecie), uczciwość stała się rzadko spotykaną cnotą. Naprawdę trudno jest się czasami rozeznać, czy czytasz drogo opłacony artykuł marketingowy czy też uczciwie i z głębi serca napisane porady doświadczonego biznesmana. Uwierz mi, wiem co czujesz. Lecz pozwól, że zapewnię Cię co do jednej rzeczy: tu, w zistemo bardzo cenimy naszych Czytelników. Czyli Ciebie: TAK, to właśnie TY jesteś dla nas cenny. Cenimy sobie także nasz produkt – w przeciwnym razie nie wkładalibyśmy w niego całej naszej duszy i serca. Bez względu na to, czy jesteś Freelancerem, Start-upem, Małą Firmą czy Dużym Przedsiębiorstwem, chcemy abyś się rozwijał i parł do przodu. To dlatego każdego dnia dajemy z siebie wszystko, aby zapewnić najlepszy program do ewidencji wydatków. Dla Ciebie.

Jak działa aplikacja rejestrująca wydatki

Jak więc działa cyfrowa ewidencja wydatków? Pewnie myślisz, że to musi być dość prosty proces: dostajesz w sklepie paragon, bierzesz telefon, robisz zdjęcie, wrzucasz do apki – i gotowe. Otóż to jeszcze nie wszystko.

Korzystanie z aplikacji rejestrującej wydatki online jest proste … Czy aby na pewno?

Nie potrzebujesz przecież cyfrowej wersji starego pudełka po butach, w którym jak dotąd trzymałeś swoje paragony, prawda? Nie o to przecież chodzi. Żeby Twoje cyfrowe książki rachunkowe były tak inteligentne i profesjonalne jak Ty sam, musisz jeszcze zorganizować zawarte w nich dane – w przeciwnym razie zapanuje w nich cyfrowy chaos.

Jak zorganizować wydatki

Nie obawiaj się: z nami w łatwy sposób zorganizujesz swoje cyfrowe rachunki. Korzystając z naszego rejestratora wydatków online, możesz automatycznie przypisać swoje wydatki do odpowiedniej kategorii podatkowej, a jeśli chcesz, także do odpowiedniego zadania, projektu lub klienta. Ten jeden prosty krok bardzo ułatwi Ci życie (a także życie Twojej księgowej)! Ponieważ teraz możesz automatycznie dodawać wydatki do faktur, tworzyć profesjonalne sprawozdania podatkowe i monitorować wydatki kiedy tylko zechcesz – na bieżąco, z dowolnego urządzenia. To właśnie nazywamy inteligentną księgowością.

Rejestrator wydatków na podróże służbowe zespołu

Lecz zaczekaj! Przecież inteligentna księgowość nie kończy się na tym. Choć bardzo kochamy freelancerów i przedsiębiorców solowych, to tutaj, w zistemo jesteśmy przecież prawdziwymi graczami zespołowymi. Jeśli znany jest Ci nasz słynny już Rejestrator czasu pracy zespołu, to nie powinno Cię zaskoczyć, że stworzyliśmy również doskonały rejestrator wydatków dla zespołów wszelkich rozmiarów i maści. Bérnard w Paryżu, Marco na Seszelach i Emma w Nowym Jorku mogą teraz rejestrować swoje wydatki służbowe na bieżąco. A ty z kolei możesz śledzić ich poczynania online, ze swojego laptopa, tabletu lub telefonu. Z Paryża, Nowego Jorku lub innego miejsca, w którym się właśnie znajdujesz.

Bérnard w Paryżu, Marco na Seszelach i Emma w Nowym Jorku mogą rejestrować wydatki służbowe na bieżąco. Zdjęcie: Maridav | stock.adobe.com

Kontroluj przepływ swojej gotówki!

Aby prowadzić dochodowy biznes, więcej pieniędzy musi do niego wpływać niż wypływać. To oczywiste, prawda? Lecz czy wiedziałeś, że przepływ gotówki w Twojej firmie może być na plusie, podczas gdy jej ogólna dochodowość na minusie? Nie jest to wcale takie rzadkie. Wyobraźmy sobie, że niedawno zastąpiłeś wszystkie swoje samochody firmowe rowerami, aby zadbać o sprawność fizyczną swoich pracowników i o środowisko naturalne i aby przy okazji obniżyć ogólne koszty prowadzenia firmy. Prawdopodobnie sprzedałeś więc swoje samochody, mamy nadzieję, że za dobrą cenę. To mogło sprawić, że przypływ gotówki na koncie firmowym poszybował w górę – lecz wcale nie daje to jeszcze obrazu tego, jak zdrowe są finanse Twojej firmy w rzeczywistości. Dlatego właśnie mądrzy biznesmani przez cały czas są świadomi przepływu swojej gotówki: a dzięki naszym inteligentnym narzędziom sprawozdawczym, Ty także będziesz zawsze na bieżąco ze swoimi dochodami i wydatkami.

Raporty wydatków i inteligencja biznesowa

Jak już wspomniałam, chcemy, abyś się rozwijał. To dlatego aplikacja do rejestrowania wydatków zistemo zawiera także funkcję automatycznego tworzenia sprawozdań wydatków i profesjonalne narzędzia inteligencji biznesowej. Miej oko na liczby w swojej firmie i prezentuj je przejrzyście za pomocą wykresów i wizualizacji. Świadomość tego, gdzie się podziewają Twoje pieniądze pomoże Ci podejmować lepsze decyzje biznesowe – oraz zrobić dobre wrażenie na inwestorach i klientach.

Kontroluj swój budżet za pomocą narzędzi sprawozdawczych…

To całkiem sprytne, jeśli mogę tak powiedzieć. A może obiecuję zbyt wiele? Jaka jest według Ciebie najlepsza aplikacja do ewidencjonowania wydatków? Daj nam znać! A jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś: wypróbuj naszą aplikację. Tak, właśnie teraz. Za darmo! Ale zaczekaj! Wiesz co? Nie poprzestańmy na tym! Jeśli podczas korzystania z wersji próbnej okaże się, ze czegoś Ci w niej zabrakło, powiedz nam o tym – a my zadbamy o ulepszenia. Ponieważ, jak chyba pamiętasz, bardzo Cię cenimy. Szczerze.

Pozdrawiam, zistemo

ewidencja wydatków wydatki


Również interesujące

7 przykazań skutecznej autopromocji

Wszyscy musimy o niej myśleć. Choć zazwyczaj tego nie lubimy: autopromocja. Zapewnij sobie sukces dzięki moim 7 sekretnym wskazówkom – oraz dodatkowej wskazówce bonusowej! Autopromocja może być nieco przerażająca – nawet najlepsi profesjonaliści od marketingu często jej unikają.

autopromocja

Nie ma to jak Slow Biznes!

Twój biznes rozkręca się powoli? Nie martw się! Slow biznes jest teraz w modzie. Tak, naprawdę. W obecnej – nieco zwariowanej – sytuacji ekonomicznej, gdy ogromne firmy zostają zamykane, a start-upy wyrastają jak grzyby po deszczu, nieśpieszne podejście do interesów może uratować twoją firmę.

biznes

Jak przetrwać jako cyfrowy nomada – odkrywamy 5 sekretów

Od zdalnych zespołów po solo-freelancerów podróżujących po świecie jako cyfrowi nomadzi: w czasach, gdy z powodzeniem można prowadzić firmę z cyfrowej chmury, istnieje wiele modeli pracy niezależnej od lokalizacji – i wciąż pojawiają się nowe.

freelancer przyszłość pracy rejestracja czasu

Jak zapewnić zwinność małej firmy

Metodyka zwinna czyli inaczej zwinność firmy: nowe podejście, programiści komputerowi adaptują na całym świecie przenika obecnie także do zarządzania firmą. Czym jest zwinny biznes i co zrobić, żeby Twoja firma była rzeczywiście zwinna?

mała firma przyszłość pracy zarządzanie firmą

Prywatność danych i RODO dla małych firm i freelancerów

Wszyscy o tym mówią, ale chyba mało kto rzeczywiście wie, o co chodzi: rozporządzenie UE dotyczące ochrony danych osobowych (RODO) wzbudza niepokój właścicieli firm zarówno w Unii Europejskiej jak i poza nią.

freelancer mała firma prywatność i bezpieczeństwo

7 Faktów dotyczących email marketingu – czy newslettery przechodzą do lamusa?

Liczni spece od email marketingu ogłosili śmierć newslettera jako formy marketingu, podczas gdy inni twierdzą, że jest on wciąż żywy. Kto ma rację? Przejrzyjmy się faktom. Newsletter nie żyje. Czy aby na pewno?

mała firma marketing zarządzanie firmą

Już dziś zacznij korzystać z darmowej 14-dniowej wersji próbnej

Nie wymagamy karty kredytowej.