Project Time Tracker: Na miarę Twoich Potrzeb

Najprostszy sposób na monitorowanie czasu w projektach

Startuję - 30 dni BEZ OPłAT

Zacznij mierzyć czas spędzony na projektach i zadaniach już dziś!

Looking for a cool team time tracking app? The smartest team tracker or perhaps the best team collaboration software? zistemo is all of the above, and more: invoicing, project tracking, budgeting PLUS project, client and timesheet management. All the tools your team needs are here. Organize and run your business on-the-fly.

Bieżące powiadomienia o postępie w projektach na Twoim telefonie

Czy proces obliczania czasu pracy konsumuje za dużo czasu? zistemo ma dla Ciebie rozwiązanie. Karty czasu pracy w pełni zintegrowane z time trackerem. Klik, Klik i gotowe

Śledzenie projektów z telefonu

Tysiące międzynarodowych firm zaufały aplikacji zistemo. Mogą mierzyć czas i śledzić postęp prac z dowolnego telefonu, laptopa czy tableta. Dołącz do grona Naszych Klientów! Wypróbuj project time trackera za darmo!

Automatyzacja arkuszy czasu pracy

Wszystkie logi czasu pracy są zintegrowane z project time trackerem. 3 kliknięcia i arkusz czasu pracy jest gotowy?

Zmagasz się z kalkulacją czasu przy projektach? Stop! Już nie musisz!

Z Project Time Trackerem od zistemo możesz:

  • Z łatwością tworzyć projekty I zadania dla dowolnej liczby członków zespołu
  • Równolegle zarządzać nieograniczoną liczbą projektów
  • Śledzić zadania, czas i deadliny, a także budżet każdego projektu
  • Monitorować efektywność zespołu w poszczególnych projektach i zadaniach

Life is too short to waste it with synchronizing different tools or using multiple project management apps. Start zistemo: the all-in-one tool.

Dokładny pomiar czasu pracy w każdym projekcie

Zorganizuj swój zespół i zwiększ efektywność. Nasz Project Time Tracker synchronizuje wszystkie dane w chmurze. Sprawdź jak proste może być fakturowanie, zarządzanie projektami, śledzenie czasu pracy, zarządzanie zespołem i utrzymywanie się w ramach budżetu. Jedno narzędzie, wiele możliwości! zistemo zostało stworzone z myślą o każdym biznesie. Prosto, dokładnie I przyjaźnie dla użytkowników.

Obrazowe Raportowanie

Jeżeli potrzebujesz zwizualizować postęp w projektach, czas pracy spędzony na projektach, wykorzystanie budżetu, dotrzymane deadliny czy aktywność pracy w zespole, aplikacja zistemo daje Ci taką możliwość. Prosty i szybki sposób, aby mieć pełen pogląd przy podejmowaniu dalszych decyzji i planowaniu. Zamień arkusze czasu pracy na informacyjne raporty. Uzyskaj szerszy pogląd na dane dotyczące Twojej Firmy. Proste narzędzia wizualizacji danych wspomogą Twoją Firmę.

Aplikacja do Zarządzania Czasem w Projektach - zistemo

Nasza aplikacja do mierzenia czasu w projektach jest intuicyjnym narzędziem, które pomaga w organizacji pracy i zwiększa wydajność zespołu. Usprawnij proces zarządzania czasem:

  • Mierzenie czasu pracy w poszczególnych zadaniach, projektach
  • Precyzyjny i prosty sposób na generowanie arkuszy czasu pracy
  • Łatwa edycja i akceptacja zarejestrowanych godzin pracy
  • Proste, automatycznie generowane raporty o postępie prac i wydajności pracowników


Project Time Tracking FAQ

Co to jest Project Time Tracker?

Project Time Tracker to zestaw niezbędnych narzędzi do monitorowania i raportowania czasu spędzonego na projektach. Często jest używany przez Project managerów lub inne osoby, które pracują przy projektach. Zintegrowane funkcjonalności project time trackera ułatwiają płynne zarządzanie projektami. Bieżące monitorowanie czasu w projektach pomaga w realizacji zadań w ustalonych ramach czasowych, w ramach określonego budżetu. Pozwala, także spojrzeć na ogólne postępy w projektach oraz efektywność zaangażowanych pracowników. Generowanie raportów na podstawie zebranych danych usprawnia proces podejmowania decyzji i planownania kolejnych zadań.

Jak mierzyć czas pracowników spędzony na projekcie?

Jest wiele sposobów na mierzenie czasu pracownika w danym projekcie, np. za pomocą manualnych raportów – z zapisywaniem przepracowanych godzin w excelu. Mając jednak na uwadze, że 95% pracowników używa co najmniej jednego sprzętu komputerowego lub urządzenia mobilnego w trakcie pracy, najwygodniejszą metodą jest używanie czasomierza do rejestrowania czasu pracy. Taka aplikacja pozwala wszystkim pracownikom na włączenie time trackera z dowolnego urządzenia. Kiedy potrzebują przerwy, po prostu klikają na ekranie telefonu na pauzę. Team leaderzy widzą w czasie rzeczywistym jaki jest status aktywności poszczególnych członków zespołu, ile godzin przepracowali, na jakich zadaniach i w których projektach. Prosto, wydajnie i dokładnie.

W jaki sposób mierzenie czasu pomaga w zarządzaniu projektami?

Mierzenie czasu pracy ułatwia planowanie, zarządzanie I realizację projektów w wyznaczonych ramach czasowych, określonym budżecie I zgodnie z oczekiwaniami klientów. Na podstawie zarejestrowanych godzin pracy są automatycznie generowane raporty, które pięknie obrazują wszelkie dane potrzebne do podejmowania decyzji i rozwoju firmy. Alokacja godzin pracy pomaga projekt managerom i team leaderom w lepszy sposób dokonywać oceny postępu w pracach, i na tej podstawie planować alokację pracowników do kolejnych projektów.

Jakie są korzyści z używania Aplikacji do mierzenia czasu w projektach?

  • Sprawne zarządzanie projektami
  • Dokładna kalkulacja kosztów, automatyczne wystawianie faktur dla klienta, przejrzyste warunki cenowe
  • Sprawny proces przepływu pracy, ograniczenie “nieproduktywnego” czasu pracowników
  • Zwiększona efektywność i wydajne zarządzanie czasem pracy pracowników
  • Wyeliminowanie czasochłonnej papierkowej roboty
  • Pełna i dokładna synchronizacja wszystkich danych w czasie rzeczywistym
  • Przyjazna I łatwa w obsłudze aplikacja dostępna z dowolnego urządzenia mobilnego lub komputera

Track your business performance live | zistemo

Przejrzysta komunikacja w zespole

Pracownicy mogą logować czas pracy z dowolnego urządzenia, a na koniec wygenerować i przesłać arkusz czasu pracy. Team leaderzy otrzymają powiadomienie na telefonie i w każdej chwili będą mogli omówić, edytować i zaakceptować wprowadzone godziny pracy. Project Time Tracker zistemo można zintegrować ze Slack lub Hipchat w celu natychmiastowej komunikacji. Członkowie zespołu w czasie rzeczywistym widzą kto pracuje nad jakim zadaniem, kto jest na przerwie a kto wyjechał na wakacje. Pełna przejrzystość jest najlepsza!

Andreas Pfister

One single tool for time tracking, invoicing, expenses and most importantly… profitability. Zistemo has turned out to be the only enterprise management tool required in order to optimize processes, finance, team and client management. It is the most complete tool on the market for agencies like us. The Zistemo team has shown extraordinary flexibility and speed with implementing new enhancements.


Andreas Pfister

Founder & CEO of All Around Digital

Spain

Georg Holz

You won't find more value for your money. As a professional service provider we need a detailed insight into our project times. We're now able to get full transparency on our project times. Any requests for timesheets or reports can be answered in minutes instead of hours as a self-service. Budgets and billing-methods are documented in a single place and applied automatically.
We are very happy with the responsiveness of the team behind Zistemo. Our questions and ideas were always answered within a day.


Georg Holz

Head of Expert Services at Mansystems

Germany

Eva Timurová

Zistemo is the best thing that could happened to us.
Saving timeand energy at the same time.


Eva Timurová

Team Lead at ProUP

Slovak Republic

Ruben Maier-Gerber

Speed, complete cloud solution, fast response times in support and implementation of new features. Proximity to the user and always an open ear for improvements. European safety standards.


Ruben Maier-Gerber

Managing Director at FFI Agentur GmbH

Germany

Enrico Aramini

We used zistemo for streamlining and monitoring daily workflows, sales and production.Before zistemo we had many days of endless invoicing, and we were never 100% sure we caught everything. Now it’s all done almost automatically on the 1th of every month.Zistemo’s flexibility, parametric customization and user’s access control won us from day 1.Oh, and their Customer service -always online and very helpful.We thoroughly recommend zistemo for all professional teams.


Enrico Aramini

President of HTC High Tech Consultant Corp

Italy

André Kälin

We are using zistemo for all our business processes. Creating estimates, manage projects, track time and send invoices.
With the attendance time module we even can give our staff members freedom to use the flex time model and manage their leaves and vacations efficiently. Also, customer service is outstanding!


André Kälin

CEO of Perspectix

Switzerland

Priska Stamm

Before zistemo, our invoice process was time-consuming and error-prone; and we had no clarity regarding the cash flow.
Zistemo, allows access to invoices at any time, and with automatic invoicing, we dropped the workload by 80%. We bill clients in different currencies, and we can get an overview of the cash flow at any given time and the zistemo team is always there to help. We really couldn’t ask for a better invoicing solution!


Priska Stamm

Key Account Manager at Softsolution International

Finland

Fabian Bergner

With Zistemo, we optimized our business workflows by combining a lot of processes into one enterprise management tool - notably time and expense tracking, project controlling, and invoicing. Gone are the days where we had to spend hours doing manual paperwork.
Zistemo helps us grow, and to better understand our projects in terms of resources and performance. This is both good for us AND our clients. With better business intelligence, we can offer better and more efficient services.


Fabian Bergner

CEO of LUX FUX Media

Austria

Hendrik Huerkamp

Before zistemo we struggled with terrible ERP UI. We needed an intuitive, time-saving service for all business processes. Zistemo is easy to use yet up for advanced configuration. Multi-Tool integration was easy possible using the Zistemo API.
Our special feature requests were solved asap. Now workflows, tracking time, creating invoices are much better and transparent. I thoroughly recommend zistemo for the people behind it and the clever features.


Hendrik Huerkamp

IT Manager at slashwhy GmbH & Co. KG

Germany

Śledzenie projektów na żywo!

Z zistemo masz łatwy dostęp do danych twojego zespołu, naliczonych godzin pracy, otrzymanych faktur i stawek godzinowych z dowolnego urządzenia, w dowolnym miejscu i czasie. Pełna integracja i synchronizacja danych w czasie rzeczywistym. Nasza aplikacja do śledzenia godzin pracy i wszystkie dodatkowe narzędzia zdigitalizują Twoją Firmę. Przenieś swój Biznes do strefy 4.0. Dołącz do tysięcy firm z całego świata. Nadaj Twoim projektom nowego wymiaru. Wypróbuj zistemo już dziś, za darmo.

Dodaj skrzydel swoim projektom i wypróbuj zistemo już dziś, za darmo.

Startuję - 30 dni BEZ OPłAT