MoneyPenny.me to teraz zistemo

Wypróbuj 30 Dni Za Darmo!

Najlepszy Program do Faktur i Rejestrator Czasu Pracy

MoneyPenny to teraz zistemo

Od 215stycznia 2019 r. "MoneyPenny.me" stała się zistemo!

Wypróbuj za Darmo przez 30 dni. Zgodnie z obietnicą, chcemy dostarczyć najmądrzejsze, najbezpieczniejsze i bezbolesne rozwiązanie biznesowe w chmurze. Zatem ruszamy o krok dalej. A nasz zespół, bardziej dojrzały, odważniejszy i doświadczony niż kiedykolwiek, wciąż tu jest! Pomagamy firmom na całym świecie osiągnąć cele biznesowe, oszczędzając przy tym więcej czasu.

O MoneyPenny (początki)

MoneyPenny.me zostało uruchomione w 2014 roku, po tym, jak zauważyliśmy, że wszyscy nasi freelancerzy skarżą się na te same rzeczy: arkusze kalkulacyjne, zeznania podatkowe, pogoń za klientami i ściąganie spóźnionych płatności. Chcieliśmy ograniczyć ich czas poświęcany na papierkową robotę lub zastanowianie się, który program zastosować, aby wystawiać faktury lub rozliczać rachunki. Naszym rozwiązaniem było uwolnienie ich od tych wszystkich skomplikowanych zadań, pozwalając im skupić się bardziej na celach biznesowych. Rozpoczęliśmy od małego prostego rozwiązania, z generatorem faktur i podstawowym narzędziem do śledzenia czasu, ale zawsze staraliśmy się przesuwać nasze ograniczenia i oferować najlepsze narzędzia biznesowe na rynku. Wciąż to robimy, ale pod nową nazwą: zistemo!

MoneyPenny na rożnych urządzeniach
MoneyPenny on different devices

Co było wspaniałego w MoneyPenny?

Klienci pokochali MoneyPenny.me od samego początku. Bo było świeże, innowacyjne, miało przyjazny interfejs użytkownika, a przede wszystkim zapewniało wszystko, co potrzebne do zarządzania biznesem w jednym miejscu. Faktury, funkcje wielowalutowe, automatyczne przypomnienia o płatnościach, powtarzające się rachunki - wszystko było dostępne w jednej zakładce w przeglądarce internetowej. A co najważniejsze: wszystkie funkcje i aplikacje były zoptymalizowane pod kątem różnych urządzeń i rozmiarów ekranu. Piękne i funkcjonalne za jednym zamachem! Kiedy klienci potrzebowali specjalnej funkcji, mogli nam to zasugerować i ... zrobione! Nasz zespół programistów natychmiast zaakceptuje to wyzwanie i przygotuje go do następnej aktualizacji.

Po co zmieniać nazwę "MoneyPenny.me" na "zistemo"?

Podobnie jak w przypadku większości projektów, w każdej myślącej przyszłościowo firmie przychodzi czas na rebranding, gdy wydaje się, że twoje imię nie spełnia nowych wyzwań biznesowych, które możesz podjąć. MoneyPenny został uruchomiony od zera. Nazwa została zainspirowana naszą miłością do Jamesa Bonda. Nigdy nie narzeka. To właśnie chcieliśmy osiągnąć dla naszych klientów: uprościć wszystko do tego stopnia, że nie mają oni powodów do narzekań, jeśli chodzi o fakturowanie, podatki, śledzenie czasu lub karty czasu pracy. Po drugie, jak zwykliśmy mawiać: "To jest pasja i poświęcenie, ale na koniec dnia chodzi o TWOJE pieniądze. Każda (rozliczana) sekunda ma znaczenie. Policz każdy grosz. "

Why we changed from MoneyPenny to Zistemo?

Dlaczego zistemo jest lepsze dla naszych klientów?

zistemo pochodzi od słowa “system”

"Zistemo" wywodzi się z "systemu" Według słownika Collinsa, "system jest sposobem pracy, organizowania lub robienia czegoś, co następuje po ustalonym planie lub zestawie reguł." Przełomową częścią jest to, że wzięliśmy wszystkie funkcje MoneyPenny (śledzenie czasu projektu, fakturowanie, przypomnienia o płatnościach, transakcje bankowe, raporty podatkowe) na nowy poziom, który odzwierciedla nasze doświadczenie, ewolucję i stale zmieniające się potrzeby rynku (na przykład rosnącą popularność flextime).

Trzy kategorie produktów w jednej usłudze

Jak głosi nasz założyciel, Siggi Buss: "Czujemy, że" zistemo "pozwala nam budować znacznie silniejszą i unikatową markę niż MoneyPenny, umożliwiając nam mówienie światu: Cześć, jesteśmy najbardziej innowacyjnym i zaufanym rozwiązaniem do śledzenia, monitorowania i rozliczania czasu pracy na całym świecie."

Jako "zistemo" oferujemy trzy kategorie produktów w jednej usłudze (w jednej cena). W razie potrzeby można je łatwo włączyć lub wyłączyć.

Ewidencja czasu pracy

Ewidencja czasu pracy

Zarządzaj urlopami, elastycznym czasem pracy oraz prcą zdalną dla wszystkich pracowników. Prosty sposób na szybką kalkulację wynagrodzeń.

Śledź postępy w projektach

Śledź postępy w projektach

Dzięki zistemo zawsze masz dostęp do informacji o prowadzonych projektach. Budżet, ukończone zadania, koszty operacyjne, otrzymane płatności i podjęte działania.

System 360

System 360

Jedno narzędzie dla wszystkich procesów w Twojej Firmie: od przygotowania i wysłania oferty do klienta, do wystawionych faktur, które przekazujesz księgowym. Zarządzaj wszystkim w zistemo, oczywiście ze swoim firmowym logo.

Żegnaj, MoneyPenny.me!

Z MoneyPenny.me skupiliśmy się wyłącznie na pomocy freelancerom i małym firmom.

Witaj zistemo!

Przejście na zistemo rozszerza nasz zasięg (i wpływ) na globalne firmy, średniej wielkości korporacje, mniejsze firmy i działalności jednoosobowe na całym świecie.

Track your business performance live | zistemo

Zistemo (wcześniej MoneyPenny) jest dostępne na wszystkich urządzeniach

Kompatybilne ze wszystkimi wyszukiwarkami na wszystkich ekranach. Monitoruj godziny wejścia do pracy i wyjścia, zazrządzaj obecnością z iPhona, Androida, iPad/tablet, komputera stacjonarnego czy laptopa.

Andreas Pfister

One single tool for time tracking, invoicing, expenses and most importantly… profitability. Zistemo has turned out to be the only enterprise management tool required in order to optimize processes, finance, team and client management. It is the most complete tool on the market for agencies like us. The Zistemo team has shown extraordinary flexibility and speed with implementing new enhancements.


Andreas Pfister

Founder & CEO of All Around Digital

Spain

Georg Holz

You won't find more value for your money. As a professional service provider we need a detailed insight into our project times. We're now able to get full transparency on our project times. Any requests for timesheets or reports can be answered in minutes instead of hours as a self-service. Budgets and billing-methods are documented in a single place and applied automatically.
We are very happy with the responsiveness of the team behind Zistemo. Our questions and ideas were always answered within a day.


Georg Holz

Head of Expert Services at Mansystems

Germany

Eva Timurová

Zistemo is the best thing that could happened to us.
Saving timeand energy at the same time.


Eva Timurová

Team Lead at ProUP

Slovak Republic

Ruben Maier-Gerber

Speed, complete cloud solution, fast response times in support and implementation of new features. Proximity to the user and always an open ear for improvements. European safety standards.


Ruben Maier-Gerber

Managing Director at FFI Agentur GmbH

Germany

Enrico Aramini

We used zistemo for streamlining and monitoring daily workflows, sales and production.Before zistemo we had many days of endless invoicing, and we were never 100% sure we caught everything. Now it’s all done almost automatically on the 1th of every month.Zistemo’s flexibility, parametric customization and user’s access control won us from day 1.Oh, and their Customer service -always online and very helpful.We thoroughly recommend zistemo for all professional teams.


Enrico Aramini

President of HTC High Tech Consultant Corp

Italy

André Kälin

We are using zistemo for all our business processes. Creating estimates, manage projects, track time and send invoices.
With the attendance time module we even can give our staff members freedom to use the flex time model and manage their leaves and vacations efficiently. Also, customer service is outstanding!


André Kälin

CEO of Perspectix

Switzerland

Priska Stamm

Before zistemo, our invoice process was time-consuming and error-prone; and we had no clarity regarding the cash flow.
Zistemo, allows access to invoices at any time, and with automatic invoicing, we dropped the workload by 80%. We bill clients in different currencies, and we can get an overview of the cash flow at any given time and the zistemo team is always there to help. We really couldn’t ask for a better invoicing solution!


Priska Stamm

Key Account Manager at Softsolution International

Finland

Fabian Bergner

With Zistemo, we optimized our business workflows by combining a lot of processes into one enterprise management tool - notably time and expense tracking, project controlling, and invoicing. Gone are the days where we had to spend hours doing manual paperwork.
Zistemo helps us grow, and to better understand our projects in terms of resources and performance. This is both good for us AND our clients. With better business intelligence, we can offer better and more efficient services.


Fabian Bergner

CEO of LUX FUX Media

Austria

Hendrik Huerkamp

Before zistemo we struggled with terrible ERP UI. We needed an intuitive, time-saving service for all business processes. Zistemo is easy to use yet up for advanced configuration. Multi-Tool integration was easy possible using the Zistemo API.
Our special feature requests were solved asap. Now workflows, tracking time, creating invoices are much better and transparent. I thoroughly recommend zistemo for the people behind it and the clever features.


Hendrik Huerkamp

IT Manager at slashwhy GmbH & Co. KG

Germany

MoneyPenny jako Zistemo nadal w zasięgu ręki

Zwiększ zaufanie pracowników, lojalność i efektywność!

Praca to juz nie tylko biurko. Praca to czas i miejsce kiedy Twoi pracownicy czują, że są najbardziej efektywni.

Wypróbuj 30 Dni Za Darmo!