Zarządzanie procesami w biznesie - System 360

Od oferty którą przygotowujesz dla klienta do rachunków wysyłanych do księgowej, zistemo to narzędzie wspierające cały proces.

Poznaj zarządzanie procesami biznesowymi z zistemo

1

Utrzymuj dobre relacje z klientami

zistemo pomaga utrzymać relacje z klientami:

  • możesz zobaczyć całościową historię relacji z klientem w zakończonych projektach oraz wygenerowany przychód
  • możesz umożliwić klientom logowanie się do zistemo aby mogli pobrać bieżące rachunki i odczytać wiadomości od Ciebie
  • organizując zadania administracyjne z zistemo oszczędzasz czas i energię. Ten czas możesz przeznaczyć na wydajną pracę.
2

Efektywne zarządzanie czasem

zistemo oferuje dostęp do danych na podstawie pełnionej funkcji. To pozwala lepiej zarządzać zespołem. Nawet gdy jesteś w trasie. Gdziekolwiek jesteś możesz:

  • dodawać członków zespołu i kontraktorów
  • sprawdzać postęp prac
  • obejrzeć szczegółowe raporty wydajności.
3

Zarządzanie zespołami i departamentami

Z łatwością zarządzaj zespołami i działami:

  • pozwalaj przełożonym akceptować wnioski urlopowe i inne nieobecności
  • wysyłaj raporty do poszczególnych działów
  • przypisuj dostosowane raporty czasu pracy do poszczególnych jednostek.
4

Tworzenie ofert stało się proste

Prosty sposób aby:

  • przygotować i wysłać oferty i propozycje współpracy
  • przekształcać wysłane szacunki w projekty i faktury za pomocą pojedynczego kliknięcia
  • dodawać notatki i monitorować zmiany w stosunku do pierwotnej oferty
  • dodawać indywidualne elementy i warunki płatności w dokumentach
  • tworzyć dokumenty w dowolnej formie w dopasowanej kolorystyce i zgodnie ze wzorem firmy.
5

Fakturowanie online

Wykorzystaj zalety rozliczeń online:

  • z łatwością wystawiaj faktury w różnych walutach i językach
  • miej pogląd na rozmowy i ustalenia z klientami dotyczące projektów i płatności
  • wysyłaj automatyczne przypomnienia o płatnościach
  • oszczędzaj czas wysyłając faktury cykliczne.
6

Dokumenty w 100% zgodne z wzornictwem i kolorystyką Twojej Firmy

zistemo przedstawia unikalny edytor do tworzenia spersonalizowanych faktur i ofert. Z łatwością wprowadzisz wszelkie grafiki zgodne z Twoim designem.

Bardzo proste dostosowywanie, nawet jeśli nie jesteś designerem.

Twórz profesjonalne dokumenty aby podtrzymać rozpoznawalność Twojej marki.

7

Korzystaj z usług cyklicznych i pre-paid

W zistemo możesz również rozliczać honoraria, płatności z góry i usług przedpłacone: funkcja rzadko spotykana w innych aplikacjach. Najważniejsze zaletą używania płatności z góry to:

  • faktury przedpłacone są utrzymywane na rachunku klienta i nie wchodzą do przychodów dopóki nie zostaną dostarczone usługi
  • masz możliwość wyboru sposobu rozliczeń: rozliczenia od osoby, zadania itd, ponieważ rozliczenia przedpłacone rozliczane są inaczej niż pozostałe metody płatności
  • możesz z dowolną częstotliwością wystawiać rachunki.
8

Otrzymuj płatności szybciej dzięki zistemo

Każdy przedsiębiorca wie że nie tylko rentowność ale także cash flow utrzymuje firmę przy życiu. zistemo pomaga w optymalizacji rachunku przepływów pieniężnych:

  • Ustaw kiedy chcesz wysyłać automatyczne przypomnienia o przeterminowanych płatnościach.
  • Miej pełen obraz na opłacone rachunki i faktury, te oczekujące płatności i te przeterminowane.
9

Zapytania o ofertę i wycenę

Wysyłaj automatyczne zapytania o oferty do wielu sprzedawców, przeanalizuj je i wybierz najkorzystniejszą.

W kilku kliknięciach możesz stworzyć zamówienie na podstawie zaakceptowanej oferty.

zistemo oferuje elegancki system zakupów zamiast przypadkowego robienia zakupów.

10

Zamówienia i rachunki

Jeżeli oznaczysz zamówienie jako "dostarczone", proces wystawiania rachunku rozpocznie się automatycznie.

Możesz wydrukować rachunek lub fakturę w dowolnym czasie na podstawie daty dostawy.

W zistemo nie ma niesprawdzonych dostaw.

11

Zarządzaj kosztami operacyjnymi jak profesjonalista

zistemo wspomaga Twoją księgowość. Możesz:

  • kategoryzować wszsytkie dokument w zależności od wysokości podatku
  • archiwizować rachunki i faktury w ciągu roku aby były dostępne do rozliczeń podatkowych
  • jednym kliknięciem generować raporty kosztów
  • z łatwością zarządzać dokumentami księgowymi dzięki temu, że masz najlepszą aplikację do zarządzania kosztami.
12

Kategorie wydatków

zistemo zawiera standardową listę kategorii wydatków.

Dodatkowo, możesz dodawać własne kategorie i podkategorie.

Możesz również zmienić wszystkie kategorie tak aby dopasować się do wymagań księgowości i sposobu numerowania dokumentów.

13

Połączenie z rejestratorem czasu pracy w projektach

zistemo to kompleksowe narzędzie wspierające procesy operacyjne w firmie.

Jednym kliknięciem możesz przełączyć się z zarządzania procesami biznesowymi do rejestrowania czasu pracy w projektach i z powrotem.

I oczywiście, wszystkie faktury połączone z projektem mogą być przechowywane i zarządzane tutaj.

14

Połączenie z zarządzaniem obecnością

W zistemo możesz również zarządzać listą płac.

Dane zaciągane są z modułu zarządzania obecnością w zistemo.

15

Bankowość

zistemo pozwala na integrację z Twoimi rachunkami bankowymi na 2 sposoby:

Albo przez kanał bankowy: możesz podlinkować wyciągi bankowe w zistemo i zaimportować wszystkie transakcje jednym kliknięciem

lub przez plik CSV: nawet bez zaawansowanego analizatora plików CSV, możesz w prosty sposób zaimportować wyciągi bankowe jako plik CSV do zistemo.

16

Twórz transkacje z wydatków

Przypisuj transkakcje bezposrednio z danych zaimporotwanych z banku.

Możesz przypisać transkację do istniejącego wydatku lub stworzyć nowy wydatek na podstawie historii przelewów.

17

Inteligentne raporty biznesowe

Nadaj sukcesom swojej firmy odpowiedniego wymiaru w raportach.

W bardzo prosty sposób zaraportujesz rachunek zysków i strat, wydatki oraz kalkulację czasu pracy.

Dzięki raportom zistemo możesz natychmiast sprawdzić ile wydajesz i w jakich obszarach możesz wprowadzić oszczędności.

18

Bezpośrednia współpraca z twoją księgowością

Daj swojej księgowości dostęp do zistemo.

W ten sposób możesz zbierać faktury i wydatki bezpośrednio w systemie.

Zezwalając księgowym na eksportowanie wszystkich potrzebnych danych w formie pliku CSV lub nawet DATEV zaoszczędzi im mnóstwo czasu i zredukuje koszty.