Zarządzanie procesami w biznesie - System 360
Od oferty którą przygotowujesz dla klienta do rachunków wysyłanych do księgowej, zistemo to narzędzie wspierające cały proces.
Poznaj zarządzanie procesami biznesowymi z zistemo
Utrzymuj dobre relacje z klientami
zistemo pomaga utrzymać relacje z klientami:
- możesz zobaczyć całościową historię relacji z klientem w zakończonych projektach oraz wygenerowany przychód
- możesz umożliwić klientom logowanie się do zistemo aby mogli pobrać bieżące rachunki i odczytać wiadomości od Ciebie
- organizując zadania administracyjne z zistemo oszczędzasz czas i energię. Ten czas możesz przeznaczyć na wydajną pracę.
Efektywne zarządzanie czasem
zistemo oferuje dostęp do danych na podstawie pełnionej funkcji. To pozwala lepiej zarządzać zespołem. Nawet gdy jesteś w trasie. Gdziekolwiek jesteś możesz:
- dodawać członków zespołu i kontraktorów
- sprawdzać postęp prac
- obejrzeć szczegółowe raporty wydajności.
Zarządzanie zespołami i departamentami
Z łatwością zarządzaj zespołami i działami:
- pozwalaj przełożonym akceptować wnioski urlopowe i inne nieobecności
- wysyłaj raporty do poszczególnych działów
- przypisuj dostosowane raporty czasu pracy do poszczególnych jednostek.
Tworzenie ofert stało się proste
Prosty sposób aby:
- przygotować i wysłać oferty i propozycje współpracy
- przekształcać wysłane szacunki w projekty i faktury za pomocą pojedynczego kliknięcia
- dodawać notatki i monitorować zmiany w stosunku do pierwotnej oferty
- dodawać indywidualne elementy i warunki płatności w dokumentach
- tworzyć dokumenty w dowolnej formie w dopasowanej kolorystyce i zgodnie ze wzorem firmy.
Fakturowanie online
Wykorzystaj zalety rozliczeń online:
- z łatwością wystawiaj faktury w różnych walutach i językach
- miej pogląd na rozmowy i ustalenia z klientami dotyczące projektów i płatności
- wysyłaj automatyczne przypomnienia o płatnościach
- oszczędzaj czas wysyłając faktury cykliczne.
Dokumenty w 100% zgodne z wzornictwem i kolorystyką Twojej Firmy
zistemo przedstawia unikalny edytor do tworzenia spersonalizowanych faktur i ofert. Z łatwością wprowadzisz wszelkie grafiki zgodne z Twoim designem.
Bardzo proste dostosowywanie, nawet jeśli nie jesteś designerem.
Twórz profesjonalne dokumenty aby podtrzymać rozpoznawalność Twojej marki.
Korzystaj z usług cyklicznych i pre-paid
W zistemo możesz również rozliczać honoraria, płatności z góry i usług przedpłacone: funkcja rzadko spotykana w innych aplikacjach. Najważniejsze zaletą używania płatności z góry to:
- faktury przedpłacone są utrzymywane na rachunku klienta i nie wchodzą do przychodów dopóki nie zostaną dostarczone usługi
- masz możliwość wyboru sposobu rozliczeń: rozliczenia od osoby, zadania itd, ponieważ rozliczenia przedpłacone rozliczane są inaczej niż pozostałe metody płatności
- możesz z dowolną częstotliwością wystawiać rachunki.
Otrzymuj płatności szybciej dzięki zistemo
Każdy przedsiębiorca wie że nie tylko rentowność ale także cash flow utrzymuje firmę przy życiu. zistemo pomaga w optymalizacji rachunku przepływów pieniężnych:
- Ustaw kiedy chcesz wysyłać automatyczne przypomnienia o przeterminowanych płatnościach.
- Miej pełen obraz na opłacone rachunki i faktury, te oczekujące płatności i te przeterminowane.
Zapytania o ofertę i wycenę
Wysyłaj automatyczne zapytania o oferty do wielu sprzedawców, przeanalizuj je i wybierz najkorzystniejszą.
W kilku kliknięciach możesz stworzyć zamówienie na podstawie zaakceptowanej oferty.
zistemo oferuje elegancki system zakupów zamiast przypadkowego robienia zakupów.
Zamówienia i rachunki
Jeżeli oznaczysz zamówienie jako "dostarczone", proces wystawiania rachunku rozpocznie się automatycznie.
Możesz wydrukować rachunek lub fakturę w dowolnym czasie na podstawie daty dostawy.
W zistemo nie ma niesprawdzonych dostaw.
Zarządzaj kosztami operacyjnymi jak profesjonalista
zistemo wspomaga Twoją księgowość. Możesz:
- kategoryzować wszsytkie dokument w zależności od wysokości podatku
- archiwizować rachunki i faktury w ciągu roku aby były dostępne do rozliczeń podatkowych
- jednym kliknięciem generować raporty kosztów
- z łatwością zarządzać dokumentami księgowymi dzięki temu, że masz najlepszą aplikację do zarządzania kosztami.
Kategorie wydatków
zistemo zawiera standardową listę kategorii wydatków.
Dodatkowo, możesz dodawać własne kategorie i podkategorie.
Możesz również zmienić wszystkie kategorie tak aby dopasować się do wymagań księgowości i sposobu numerowania dokumentów.
Połączenie z rejestratorem czasu pracy w projektach
zistemo to kompleksowe narzędzie wspierające procesy operacyjne w firmie.
Jednym kliknięciem możesz przełączyć się z zarządzania procesami biznesowymi do rejestrowania czasu pracy w projektach i z powrotem.
I oczywiście, wszystkie faktury połączone z projektem mogą być przechowywane i zarządzane tutaj.
Połączenie z zarządzaniem obecnością
W zistemo możesz również zarządzać listą płac.
Dane zaciągane są z modułu zarządzania obecnością w zistemo.
Bankowość
zistemo pozwala na integrację z Twoimi rachunkami bankowymi na 2 sposoby:
Albo przez kanał bankowy: możesz podlinkować wyciągi bankowe w zistemo i zaimportować wszystkie transakcje jednym kliknięciem
lub przez plik CSV: nawet bez zaawansowanego analizatora plików CSV, możesz w prosty sposób zaimportować wyciągi bankowe jako plik CSV do zistemo.
Twórz transkacje z wydatków
Przypisuj transkakcje bezposrednio z danych zaimporotwanych z banku.
Możesz przypisać transkację do istniejącego wydatku lub stworzyć nowy wydatek na podstawie historii przelewów.
Inteligentne raporty biznesowe
Nadaj sukcesom swojej firmy odpowiedniego wymiaru w raportach.
W bardzo prosty sposób zaraportujesz rachunek zysków i strat, wydatki oraz kalkulację czasu pracy.
Dzięki raportom zistemo możesz natychmiast sprawdzić ile wydajesz i w jakich obszarach możesz wprowadzić oszczędności.
Bezpośrednia współpraca z twoją księgowością
Daj swojej księgowości dostęp do zistemo.
W ten sposób możesz zbierać faktury i wydatki bezpośrednio w systemie.
Zezwalając księgowym na eksportowanie wszystkich potrzebnych danych w formie pliku CSV lub nawet DATEV zaoszczędzi im mnóstwo czasu i zredukuje koszty.