Cennik

zistemo: wzrost wydajności dla Twojej firmy

Więcej czasu, lepszy pogląd, większa koncentracja, mniej stresu

Starter

15

/ za miesiąc

1 użytkownik

  • Wystawiać, wysyłać i monitorować faktury – Bez Limitu
  • Przygotowywać, wysyłać i zarządzać ofertami – Bez Limitu
  • Zarządzać klientami, projektami i wydatkami – Bez Limitu
  • Ustawić automatyczne lub ręczne przypomnienia o zaległych płatnościach
  • Akceptować płatności poprzez system PayPal i kartami kredytowymi
  • Mierzyć czas na każdym projekcie i dla każdego klienta
  • Wystawiać faktury z własnym logo
  • Otrzymać 1GB miejsca na przechowywanie Twoich dokumentów
Wypróbuj za darmo

Biznesowy

55

/ za miesiąc

30 użytkowników

  • Funkcjonalności takie jak w Pakiecie Pro dla 30 użytkowników
  • Kup dodatkowego użytkownika za jedyne 2
  • Zatwierdzanie arkuszy czasu pracy
  • Tygodniowe raporty o postępach zespołu
  • Prywatny webinar – szkolenie z funkcjonalności systemu
  • 5GB miejsca na przechowywanie dokumentów
Wypróbuj za darmo

Moja firma/departament ma


15

/ per month

Starter Small team Team Large team Studio +

Wszystkie Plany cenowe obejmują:

  • Poziom zabezpieczeń jak w Banku Szwajcarskim
  • Dostępność z dowolnego urządzenia – komputera, tabletu czy telefonu komórkowego
  • Obrazowe raporty z logo Twojej Firmy
  • Generator Faktur dla projektów i klientów – 1 kliknięcie, wiele szablonów
  • Możliwość mierzenia i dodawania wydatków do poszczególnych kategorii podatkowych
  • Aplikacja Mobilna (iOS, Android)

  • Bezpieczna szwajcarska baza danych
  • 100% bezpieczne i automatycznie synchronizowane kopie zapasowe
  • Wsparcie e-mail 247
  • Narzędzia rozpoznające markę (szablony, maile, wiadomości)
  • Możliwość wyłączenia w dowolnym momencie
  • Bezpłatna rezygnacja w dowolnej chwili.


Masz pytania?

Może znajdziesz na nie odpowiedź poniżej:

Co otrzymam zapisując się na wersję próbną?

Po zarejestrowaniu się otrzymasz na 30 dni nieograniczony dostęp do konta oraz darmowe wsparcie 247. Bez umowy. Karta kredytowa nie jest wymagana.

Czy mogę otrzymać pomoc podczas korzystania z wersji próbnej?

Oczywiście. Podczas korzystania z wersji próbnej, nasz zespół wsparcia zawsze jest o jedno kliknięcie od ciebie, gotowy odpowiedzieć na nurtujące cię pytania.

Co stanie się z moimi danymi po zakończeniu wersji próbnej?

Są to twoje dane, więc możesz je eksportować, kiedy chcesz. Po zakończeniu wersji próbnej będziemy przechowywać zawartość twojego konta na zistemo na szwajcarskich, wysoce chronionych serwerach przez 60 dni. Po upływie 60 dni, jeśli nie wybierzesz jednego z płatnych planów, wszystkie dane dostępne w darmowej wersji próbnej zostaną usunięte.

Czy moje dane są u was bezpieczne?

Korzystamy z protokołu SSL – protokołu szyfrowania, którym zakodowane są wszystkie dane, które z nami wymieniasz. Dlatego zapewniamy standardy bezpieczeństwa na poziomie szwajcarskich banków, by twoje poufne dane były w pełni bezpieczne. Nasze centrum bazy danych Industry Level 3 oraz zgodność z normami bezpieczeństwa PCI DSS gwarantują najwyższą na świecie ochronę danych twojej firmy. Bez awarii systemu. Bez złośliwych ataków.

Kto to jest „użytkownik”?

„Użytkownik” zistemo to każdy członek zespołu, z przypisaną mu rolą użytkownika na twoim koncie firmowym. Role użytkowników to: właściciel konta, administrator, kierownik zespołu oraz członek zespołu. Pozostali współpracownicy z zewnątrz, tacy jak klienci, konsultanci podatkowi czy dostawcy nie są „użytkownikami”.


Czy istnieje mobilna aplikacja zistemo?

Jasne. Wprowadź dane swoich klientów, a następnie zacznij rejestrować czas oraz zarządzać projektami i wydatkami z dowolnego miejsca za pomocą naszej profesjonalnej, eleganckiej i łatwej w obsłudze aplikacji na iOS i Android.

W jaki sposób mogę płacić?

Akceptujemy karty Visa i MasterCard.

Czy mogę zmienić plan cenowy?

W każdej chwili w prosty sposób możesz przejść na wyższą lub niższą wersję programu.

Czy mogę zrezygnować w dowolnym czasie?

Tak. Z zistemo, zawsze masz nad wszystkim kontrolę i szansę rezygnacji każdego miesiąca.

Co stanie się z moimi danymi, jeśli anuluję konto?

Jeśli konto zostało anulowane, usuwamy na stałe wszystkie dane z naszych serwerów. Przed zakończeniem subskrypcji, polecamy eksportowanie całej dokumentacji firmy, wszystkich plików i danych z zistemo, by mieć pewność, że nie utracisz żadnych ważnych danych.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami. Jesteśmy dostępni 247. Znajdziesz nas pod: support@zistemo.com.