Rejestrującą czas pracy

Raz, dwa, aplikacja rejestrująca czas

Bez aplikacji nie ma biznesu: 85% użytkowników smartphonów (czyli praktycznie każdy) preferuje aplikacje niż strony mobilne. Jak już wiesz, zistemo oznacza biznes. Dlatego stworzyliśmy aplikację zistemo – bez wątpienia najlepszą na rynku aplikację rejestrującą czas pracy, którą można zainstalować zarówno na iPadzie, iPhonie jak i Androidzie.

Jest środek nocy. Budzisz się i zdajesz sobie sprawę, że twój dom się pali. Co ratujesz? Swoich najbliższych, to oczywiste. A także chomika, kota i psa. Co potem? Założę się, że złapiesz za telefon. Za mały smartphone oczywiście, nie za ten stary stacjonarny przeżytek. Zazwyczaj spędzamy mnóstwo czasu w towarzystwie tego małego urządzenia, jest ono z nami w dzień i w nocy. Podczas przygotowywania jajek na śniadanie, mycia zębów, w sklepie spożywczym i w klubie fitnessu. Praktycznie do każdej czynności mamy odpowiednią aplikację.

Korzystanie z aplikacji mobilnej

Smartphone przestał być telefonem już dawno temu. Według najnowszych statystyk dotyczących korzystania z aplikacji mobilnych, w latach 2014-15 ich użytkowanie wzrosło o 21%. Ponad połowa czasu spędzanego w mediach cyfrowych przeznaczana jest na korzystanie z aplikacji (52%). Zauważcie, że gdy mówimy o aplikacji, nie przywiązujemy nawet wagi do tego, by się ściśle wyrażać. W rzeczywistości powinniśmy nazywać je aplikacjami mobilnymi, ponieważ termin aplikacja może oznaczać każdy program.

A więc, ogłaszam z dumą oraz poprawnie i z pełną precyzją: wirtualna zistemo jest teraz dostępna jako aplikacja mobilna, na platformach iPhone, iPad i Android. Aplikacja jest intuicyjna i prosta w użytkowaniu, tak jak należy się tego spodziewać po siostrze zistemo. I muszę przyznać, że jestem dumna z tej małej.

Najlepsza aplikacja rejestrująca czas

Wyobraź sobie, że jesteś w drodze na spotkanie z klientem, gdy nagle zaczyna dzwonić twój telefon. Nastąpiła jakaś kryzysowa sytuacja u innego klienta i musisz natychmiast pomóc mu ją rozwiązać. Z czym radzisz sobie w biegu, lecz elegancko, a na dodatek na czas przybywasz na spotkanie z pierwszym klientem i jesteś w stanie w pełni skoncentrować się na jego potrzebach. Wszystko poszło świetnie. Tyle, że zapomniałeś o jednym: o swoim czasie. A czas, jak wiemy, to pieniądz. Lecz zamienisz go na pieniądz tylko pod warunkiem, że go zarejestrowałeś. Z aplikacją zistemo nie ma z tym najmniejszego problemu: jedno szybkie kliknięcie i każda sekunda zostaje naliczona, przypisana odpowiedniemu klientowi i dodana do jego rachunku.

Prosta ewidencja wydatków

Lecz to jeszcze nie koniec historii: po drodze do domu wstępujesz do sklepu, aby kupić wszystko, co będzie potrzebne na jutro do pracy. Bez zistemo rachunek czekałby w twoim portfelu, aż przełożysz go do pudełka po butach do jego starszych przyjaciół – i prawdopodobnie pozostałby tam na zawsze, zapomniany. Dzięki aplikacji zistemo ewidencjonującej wydatki, możesz wykorzystać potencjał swojego smartphona w pełni: cykasz zdjęcie rachunku, wprowadzasz do aplikacji i gotowe. Wydatek został zewidencjonowany i może być teraz przypisany do odpowiedniego klienta. Dołączysz go potem do faktury i na tym koniec. A co najlepsze: twój doradca podatkowy będzie aż skakał z radości (lub może uniesie tylko brew z uznaniem, ludzie od podatków nie lubią okazywać emocji).

Twój mobilny biznes

Dzięki aplikacji umożliwiającej inteligentne śledzenie czasu i wydatków, fakturowanie stało się tak proste, jak nigdy dotąd – a co więcej, umożliwia ci to zamienienie swojego cennego czasu na pieniądze. Zapisane minuty i wydatki automatycznie zostaną dodane do odpowiedniego konta rozliczeniowego. Jedyne, co musisz zrobić, to ustawić termin, a rachunki zostaną rozesłane do klientów. Później, twoja wirtualna zistemo potwierdzi, kiedy otrzymasz pieniądze – lub jeśli trzeba, wyśle klientowi grzeczne lecz stanowcze przypomnienie.

Korzyści płynące z mobilnej aplikacji w prowadzeniu firmy są oczywiste: całą żmudną pracę związaną z księgowością wykonujesz praktycznie na bieżąco, kiedy i gdzie tylko chcesz. Twój umysł został zwolniony z ciągłego myślenia o rachunkach i może skoncentrować się na tym, co naprawdę ważne: na konkretnej pracy. Tej, która przynosi ci środki na życie, a może nawet jest twoim całym życiem.

Aplikacje mobilne w firmie

Możliwości wykorzystania aplikacji mobilnych w prowadzeniu firmy dopiero zaczynają być w pełni dostrzegane i realizowane. Szczerze wierzę, że mobilne aplikacje zmienią zasadniczo sposób, w jaki pracujemy – mam nadzieję, że na lepsze. W każdym razie, my zrobiliśmy co w naszej mocy, aby stworzyć proste i przyjemne środowisko pracy zapewniające ci zdrową równowagę pomiędzy pracą a życiem.

A jeśli kiedyś przytrafiłoby ci się coś tak strasznego jak pożar domu: proszę, ratuj to, co ma prawdziwą wartość, a nie martw się o dane twojej firmy. Wszystkie dane wprowadzone do zistemo są bezpieczne w chmurze – w szwajcarskiej chmurze, zauważ, która jest równie bezpieczna jak szwajcarskie banki. Żadna informacja nie zaginie, nawet jeśli stracisz swój mały i mądry smrtphone. Nawiasem mówiąc: The Burning House (Płonący Dom) to imponująca kolekcja zdjęć rzeczy, które ludzie ratowaliby w razie pożaru. Smartphone widnieje na każdym ze zdjęć.

Pozdrawiam, zistemo

aplikacja mobilna


Również interesujące

Program do liczenia godzin pracy: 6 najważniejszych funkcji

Inteligentna ewidencja czasu pracy to coś więcej niż zapisywanie przepracowanych godzin. Program do liczenia godzin pracy ma pomóc Tobie i Twojemu zespołowi pracować bardziej efektywnie. Wykorzystywać przepracowany czas w najbardziej optymalny sposób i umożliwić balans pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.

ewidencja czasu pracy rejestracja czasu

Prywatność danych i RODO dla małych firm i freelancerów

Wszyscy o tym mówią, ale chyba mało kto rzeczywiście wie, o co chodzi: rozporządzenie UE dotyczące ochrony danych osobowych (RODO) wzbudza niepokój właścicieli firm zarówno w Unii Europejskiej jak i poza nią.

freelancer mała firma prywatność i bezpieczeństwo

Nová mise: Dokonalý projekt

Dziś chciałabym ci opowiedzieć, jak freelancerzy mogą nauczyć się lepiej zarządzać swoimi projektami. Wyjaśnię, na czym polega zarządzanie projektami oraz w jaki sposób możesz wykorzystać metodologię zarządzania projektami, aby poprawić swoje umiejętności kierownicze.

freelancer mała firma porady i wskazówki projekt rejestracja czasu śledzenie czasu startup zarządzanie czasem zarządzanie firmą zarządzanie projektem zarządzanie zespołem

Księgowość w Chmurze - oszczędność czasu

Rzemieślnicy, producenci i mechanicy: wszyscy fachowcy mogą czerpać wiele korzyści z fakturowania za pomocą technologii cyfrowej i aplikacji rejestrującej czas. Zróbmy małą wycieczkę poprzez proces zistemo i zobaczmy, jak to działa w praktyce.

fachowcy

Zależy Ci na finansowej stabilności Twojej firmy? Pomoże Ci w tym zaliczkowanie!

Zaliczkowanie, przedpłaty, umowy zaliczkowe: stabilność finansowa nierzadko przyprawia przedsiębiorców o ból głowy – szczególnie właścicieli małych firm, freelancerów i przedsiębiorców solowych. Przeczytaj ten artykuł, a dowiesz się, w jaki sposób zaliczkowanie może stać się lekarstwem na Twoje zmartwienia dotyczące finansów.

faktury i kosztorysy freelancer zaliczka zaliczkowanie zarządzanie firmą

Co to jest chmura? Czy powierzysz jej swoją małą firmę?

Przetwarzanie danych w chmurze, księgowość w chmurze, przechowywanie w chmurze: coraz częściej powierzamy jej nasze dane. Lecz czym dokładnie jest chmura? I czy rzeczywiście jest odpowiednim rozwiązaniem dla freelancerów i małych firm?

freelancer mała firma przyszłość pracy zarządzanie firmą

Już dziś zacznij korzystać z darmowej 14-dniowej wersji próbnej

Nie wymagamy karty kredytowej.