Rejestracja czasu pracy zespołu stała się prosta: wystarczy na bieżąco rejestrować czas, przypisać go do projektów, klientów lub zadań, a potem błyskawicznie zamienić na fakturę. Brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdą? Sam spróbuj! Zapisz się już teraz na w pełni funkcjonalną wersję próbną zistemo. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej.
W internecie można znaleźć wiele aplikacji i programów rejestrujących czas pracy. Lecz czy na pewno są one warte twoich pieniędzy, a co ważniejsze – twojego czasu? Większość z nich jest przeznaczona albo dla freelancerów albo dla małych firm. Większość nie oferuje także nic poza tym: będą rejestrować godziny, niektóre stworzą być może arkusz czasu pracy, a całą ciężką pracę jak obliczanie godzin spędzonych nad poszczególnymi projektami, tworzenie faktur lub kosztorysów pozostawią użytkownikowi – czyli tobie.
Praca zespołowa w chmurze
Bez względu na to, czy pracujesz zdalnie w ekipie międzynarodowej, czy dosłownie budujesz dom – gdy zaczniesz pracować w chmurze, nie będziesz chciał zejść na dół. Ponieważ praca zespołowa w chmurze to organizacja zespołu na zupełnie nowym, nieznanym dotąd poziomie. Wyobraź sobie na przykład taką sytuację: cała twoja ekipa pracuje na budowie, gdy nagle jeden z członków zespołu musi niespodziewanie zająć się sprawą nie cierpiącą zwłoki w zupełnie innym projekcie. Nie ma sprawy: jedno kliknięcie w telefonie i od tej chwili twój pracownik przypisuje czas swojej pracy do odpowiedniego projektu, zadania lub klienta. Oczywiście, pod warunkiem, że korzystasz z inteligentnego czasomierza.
To znacznie więcej, niż mierzenie czasu
Wiele programów to obiecuje, lecz zistemo jest rzeczywiście najlepszą aplikacją do rejestracji czasu pracy zespołu. Wcale się nie przechwalam. Takie są fakty. Dlaczego? Po pierwsze, zistemo nie poprzestaje na rejestracji czasu pracy. Ponieważ zistemo jest w pełni zintegrowanym narzędziem biznesowym, śledzenie czasu pracy zespołu to tylko jedno z jej zadań. Podobnie jak w prawdziwym świecie księgowości, czasomierz zistemo nie tworzy wyłącznie prostej listy przepracowanych godzin, czy mówiąc ściślej – minut i sekund. Zamiast tego, przedstawia szczegółowy raport dla każdej sekundy, którą spędziłeś nad określonym zadaniem przypisanym do danego projektu lub klienta. Dla jednego lub kilku pracowników, gdy jesteś w trasie lub w biurze. W środku nocy lub podczas zwykłych godzin pracy.
Zamieniaj czas na pieniądz – w ciągu sekund!
Aplikacja zistemo do rejestracji czasu jest intuicyjna i bardzo prosta w obsłudze. Raz, dwa, trzy – i już śledzisz każdą przepracowaną sekundę. Wystarczą dosłownie trzy kliknięcia na twoim telefonie lub tablecie: jedno – aby otworzyć czasomierz, drugie – aby wybrać projekt i zadanie, nad którym pracujesz, i trzecie – aby zacząć rejestrować czas. To aż tak proste. A ponieważ każdy członek twojej ekipy korzysta z tego samego systemu, rejestrujecie czas, jak nigdy dotąd. Zapomnij o skomplikowanych obliczeniach i arkuszach Excel – po prostu pracuj, a my zajmiemy się resztą. Nie marnuj czasu na rejestrowanie go. Zamiast tego – zarabiaj, robiąc to, co do ciebie należy. A kiedy skończysz, utwórz fakturę zawierającą każdą twoją przepracowaną nad zadaniem i dla danego klienta sekundę. Zamieniaj czas na pieniądz – błyskawicznie!
Podgląd pracy zespołu: zwiększenie efektywności ekipy!
Inteligentne śledzenie czasu pracy wzniesie twoje umiejętności organizacyjne na najwyższy poziom. Jeśli ty – i każdy twój pracownik – wiecie, kto czym się zajmuje w każdej sekundzie, organizacja waszej pracy osiągnie nieznany wcześniej poziom. Jesteśmy szczególnie dumni z „Podglądu bieżącej pracy zespołu” – nowej funkcji, stworzonej na życzenie naszych użytkowników. Dzięki eleganckiemu podglądowi, właściciel konta może na żywo obserwować, który pracownik pracuje nad danym zadaniem. Centra obsługi klienta, rzemieślnicy, artyści – każdy z nich zwiększy dzięki temu wydajność swojej firmy. To tak proste! Wciąż nie możemy się nadziwić, że nikt nie wpadł na to wcześniej.
Proste zarządzanie projektami
Umiejętne zarządzanie projektem przypomina nieco budowę domu (oczywiście, jeśli celem projektu nie jest faktycznie budowa domu): wszystkie elementy muszą być do siebie perfekcyjnie dopasowane. Stolarze, hydraulicy, dekarze i elektrycy: wszyscy specjaliści muszą współpracować ze sobą. Aby to było możliwe, niezbędna jest dobra organizacja i przepływ informacji. Inteligentny program do rejestracji czasu dla zespołów stanowi bezpieczny fundament nawet dla projektów wielkości drapacza chmur. Już teraz możesz mieć wgląd w pracę swojej ekipy – z dowolnego miejsca i dowolnego urządzenia.
Śledzenie czasu ze szwajcarską precyzją
Ponieważ zistemo funkcjonuje w chmurze, wszystkie dane twojego zespołu przechowywane są w jednym miejscu, dzięki czemu są zawsze dostępne – lecz wyłącznie dla ciebie i dla osób, którym dasz dostęp do zistemo. Nasze serwery mieszczą się w Szwajcarii, najbezpieczniejszym kraju na świecie i spełniają wysokie standardy szwajcarskiej bankowości. Chcesz się dowiedzieć więcej na ten temat? Przeczytaj ten artykuł na temat bezpieczeństwa danych. Bądź pewien: nasz czasomierz online jest tak bezpieczny i dokładny jak szwajcarski zegarek – lecz znacznie tańszy.
Przyzwoita jakość jest super. Lecz my, tak jak ty, żądamy perfekcji. Wspólnie możemy stworzyć najlepszy program księgowy w chmurze: daj nam znać, czego od nas oczekujesz. Nie tylko cię wysłuchamy, lecz potraktujemy twoje sugestie poważnie. Obiecujemy.
Rejestruj czas, a sam zajmij się konkretną pracą – zacznij już teraz korzystać z w pełni funkcjonalnej wersji próbnej.
Pozdrawiam, zistemo