Najlepszy rejestrator czasu pracy online

Zamieniaj czas na pieniądze



Inteligentna rejestracja czasu

Z łatwością rejestruj czas pracy, wystawiaj faktury i generuj raporty dzięki najlepszej aplikacji do śledzenia czasu: MoneyPenny. Możesz teraz w prosty sposób:

  • rejestrować czas pracy spędzony na zadaniach, spotkaniach, które będziesz rozliczał ze swoimi klientami
  • korzystać z ewidencji i arkuszy czasu pracy, by modyfikować wprowadzone zapisy czasu
  • monitorować pracę pracowników oraz postępy w projekcie w porównaniu do budżetu oraz czasu przewidzianego na poszczególne zadania.

Po prostu inteligentna i prosta w użytkowaniu rejestracja przepracowanego czasu.

Planowanie projektu i zarządzanie projektami

Przeglądaj arkusze czasu i twórz raporty

Dokonuj cotygodniowej lub comiesięcznej analizy arkuszy czasu pracy oraz wydajności pracowników.

Miesięczne arkusze czasu dają dobry wgląd w ukończone zadania. Jeśli chcesz przyjrzeć się im bardziej szczegółowo, podziel je na arkusze tygodniowe.

Korzystaj z wniosków wyciągniętych z dokładnych raportów, by podejmować odpowiednie decyzje biznesowe.

Proste zarządzanie projektami

Rejestracja czasu pracy na żywo

Z MoneyPenny wszystkie dane, zarejestrowany czas pracy, raporty, projekty i rachunki są integrowane w czasie rzeczywistym. Dotrzymujemy kroku Twojej dynamicznie rozwijającej się firmie.

  • 1 Kliknięciem – Łączymy czas pracy z innymi wydatkami w projekcie i generujemy fakturę
  • Zarządzanie zadaniami w zespole z dowolnego urządzenia
  • Uzyskaj bieżący dostęp do postępów w projektach

Rejestracja czasu pracy online jest bardzo łatwa a wszystkie dane mogą być później edytowane

Moneypenny team time tracker

Monitorowanie pracowników

Monitoruj zadania i postępy w czasie rzeczywistym.
Rejestrator czasu pracy umożliwi ci na żywo podgląd do:

  • Bieżących indywidualnych i zespołowych postępów w działaniu
  • Monitorowania zadań na żywo i bieżącej komunikacji
  • Kto nad czym pracuje i czy jest produktywny
  • Bieżących powiadomienia dzięki integracji z HipChat i Slack

Bieżące monitorowanie czasu i zadań zwiększa szansę na podejmowanie lepszych decyzji i zarabianie większych pieniędzy.

Panel projektu w MoneyPenny

Rejestrator czas pracy online

Korzystaj z rejestratora czasu pracy, aby:

  • pilnować spraw firmy z dowolnego urządzenia podłączonego do internetu
  • błyskawicznie wybierać projekty i zadania z rozwijanego menu MoneyPenny
  • łatwo dodawać nowe pozycje do zapisanych arkuszy.

Zostaw matematykę nam! Elastyczny program do rejestracji czasu przeznaczony dla freelancerów i małych firm.


Sprawnie monitoruj projekty już od dziś

Wykorzystaj 14 dniowy okres próbny. Zacznij wysyłać oferty i faktury, prowadź ewidencję wydatków, rejestruj godziny pracy i zarządzaj projektami i zespołem jeszcze efektywniej.

Wypróbuj ZA DARMO