Proste zarządzanie pracą zespołu

Śledzenie czasu pracy zespołu z dowolnego urządzenia



Dokładna rejestracja czasu

Współpraca online stała się prosta. MoneyPenny jest po to, by pomóc ci:

  • rejestrować każdą przepracowaną sekundę
  • przeglądać raporty dotyczące członków zespołu, klientów, projektów dla dowolnego zakresu czasu
  • kontrolować czas pracy ekipy oraz budżet.

Działaj w ramach budżetu z naszym prostym, lecz niezwykle skutecznym narzędziem do zarządzania projektami.

Zarządzanie zespołem w prosty sposób

Podgląd pracy zespołu na żywo

Przyjrzyj się pracy swojego zespołu. Zobacz dokładnie, kto czym się zajmuje:

  • sprawdź, jak wydajni są twoi pracownicy
  • komu należy powierzyć projekt w przyszłości?
  • komu należy się awans?

Czas pracy twojego zespołu, rozliczany w czasie rzeczywistym. Usprawnij współpracę w firmie i pomóż swojej ekipie skupić się na tym, co najistotniejsze.

Estymacje zadań na podstawie ewidencji czasu pracy zespołu

Prosty sposób na zarządzanie współpracą zespołu

MoneyPenny ułatwia zarządzanie zespołem na bieżąco. Bez względu na to, gdzie jesteś, jeśli tylko masz dostęp do komputera, tabletu lub smartphona oraz wi-fi, możesz:

  • dodawać członków zespołu i wykonawców oraz przypisywać im zadania
  • obserwować ich postępy
  • błyskawicznie przeglądać szczegółowe raporty dotyczące wykonywanej pracy.

Twórz faktury w oparciu o zadania, projekty lub stawkę członka zespołu. Przyspiesz wykonywanie projektu z MoneyPenny!


Sprawnie monitoruj projekty już od dziś

Wykorzystaj 14 dniowy okres próbny. Zacznij wysyłać oferty i faktury, prowadź ewidencję wydatków, rejestruj godziny pracy i zarządzaj projektami i zespołem jeszcze efektywniej.

Wypróbuj ZA DARMO