Proste zarządzanie pracą zespołu
Śledzenie czasu pracy zespołu z dowolnego urządzenia
Dokładna rejestracja czasu
Współpraca online stała się prosta. MoneyPenny jest po to, by pomóc ci:
- rejestrować każdą przepracowaną sekundę
- przeglądać raporty dotyczące członków zespołu, klientów, projektów dla dowolnego zakresu czasu
- kontrolować czas pracy ekipy oraz budżet.
Działaj w ramach budżetu z naszym prostym, lecz niezwykle skutecznym narzędziem do zarządzania projektami.
Podgląd pracy zespołu na żywo
Przyjrzyj się pracy swojego zespołu. Zobacz dokładnie, kto czym się zajmuje:
- sprawdź, jak wydajni są twoi pracownicy
- komu należy powierzyć projekt w przyszłości?
- komu należy się awans?
Czas pracy twojego zespołu, rozliczany w czasie rzeczywistym. Usprawnij współpracę w firmie i pomóż swojej ekipie skupić się na tym, co najistotniejsze.
Prosty sposób na zarządzanie współpracą zespołu
MoneyPenny ułatwia zarządzanie zespołem na bieżąco. Bez względu na to, gdzie jesteś, jeśli tylko masz dostęp do komputera, tabletu lub smartphona oraz wi-fi, możesz:
- dodawać członków zespołu i wykonawców oraz przypisywać im zadania
- obserwować ich postępy
- błyskawicznie przeglądać szczegółowe raporty dotyczące wykonywanej pracy.
Twórz faktury w oparciu o zadania, projekty lub stawkę członka zespołu. Przyspiesz wykonywanie projektu z MoneyPenny!
Sprawnie monitoruj projekty już od dziś
Wykorzystaj 14 dniowy okres próbny. Zacznij wysyłać oferty i faktury, prowadź ewidencję wydatków, rejestruj godziny pracy i zarządzaj projektami i zespołem jeszcze efektywniej.
Wypróbuj ZA DARMO